07.02.2011 08:47

Svatopluk Sedláček - reakce na vyjádření pana ministra v PČR

Pane ministře.

Tolik štěstí najednou. Rozrušením snad nebudu spávat.ČR se nestala ostrůvkem Marťanů v Evropě kterým by se, podle Vás stala, kdyby prošel návrh
pana senátora Chládka. Ostrůvky Marťanů v Evropě jsou tedy Portugalsko, Švédsko a Turecko. V těchto zemích se nematuruje vůbec, a nezdá se, že by díky tomu nějak strádaly. 

Pokud to jako ministr školství nevíte, tak byste se měl za svou neznalost, hloupost a aroganci stydět. To však zřejmě k povahovým rysům většiny našich
politiků nepatří. Kdybych byl ministrem školsví výše uvedených zemí, tak bych na Vás za označení "ostrůvky Marťanů" podal žalobu za nactiutrhání a hanobení národa. Budu hledat cesty, jak je na to upozornit.

V PČR, jak jsem se dočetl, jste návrh senátora Chládka označil za velký zmetek. Označil jste tím tedy, s arorogancí Vám vlastní, i Senát. Ovšem toto 
označení sedí spíše na Vás. 
 
S pozdravem 
 
Ing arch. Svatopluk Sládeček. 
PS. 
Hrůza mne jímá, když jsem se dočetl, jste maturoval, stejně jako já, na stavební průmyslovce. Já naštěstí v r.1957.Na rozdíl od Vás mne ještě učili prvorepublikoví kantoři a odborníci bývalé fy. Baťa. Vámi prosazené SM jsou však vítězstvím Pyrrhovým. Až se prokáže, že SM jsou k ničemu, a jsou jen tunelem na peníze, splní se to, co jsem Vám již psal. Ministři přicházejí a odcházejí, jen P.Zelený zůstává. 
Doufám, že se toho dožiji. S.Sládeček
 

—————

Zpět


Kolegové, široká veřejnosti - rozhodli jsme se veřejně projevit svou nespokojenost se situací kolem státních maturit. K našemu protestu se připojili pedagogové z celé republiky. Státní maturita byla přesto spuštěna. Čeká nás nelehké období boje za kvalitu českého vzdělávání a vzdělání. Stojíme proti aroganci úředníků a moci peněz. Naše odborné názory jsou zlehčovány, či dokonce přehlíženy. Přesto nerezignujeme. Budeme i nadále pravdivě informovat veřejnost o skutečném stavu věcí. Počítáme  s vašimi přispěvky. Ty prosím posílejte na email novakova@mgo.cz