25.03.2010 13:58

Gymnázium Teplice - Miloslava Bačová

...

Na webu MŠMT jsem si včera a moje kolegyně ještě dnes ráno přečetla Vyhlášení pokusného ověřování nové formy a organizace
ukončování středního vzdělávání maturitní zkouškou.pdf (89,34 KB) https://email.seznam.cz/framesetScreen?sessionId=&url=%2FfolderScreen%3FsessionId%3D%26welcome%3D1

Včera a ještě i dnes ráno byla ve znění (bez data a podpisu) uvedena částka za opravu 1 písemné práce 100 Kč. Odpoledne, když jsme se s dvěma
dalšími sešli a znova otevřeli tento odkument, tam náhle byla částka  75 Kč.
Volali jsem na MŠMT, aby nám vysvětlili, co to má znamenat. Nejdříve mi pan Mgr. Bilík sdělil, že došlo k omylu při vyvěšení špatné verze, během dne to napravili. Proč šla ale  částka dolů, mi měl vysvětlit až další odpovědný pracovník Mgr. Coufal, šéf Sekce vzdělávání (Skupina všeobecného, odborného a dalšího vzděláváni). Ten byl ovšem velmi nerudný. Nechápal, oč mi jde. Po delší domluvě, jsem měla pochopit, že pro pilotní mat. zk. prostě platí tyto podmínky a to mi musí stačit. Nestačilo mi to, a tak jsem se ptala, zda v případě realizace NM může také dojít k takovéto "úpravě". Nechtěl porozumět, ale nakonec přiznal, že na tuto pilotní část nemají již tolik prostředků, aby mohli vyplácet 100 Kč.

Nezlobte se za mou epickou šíři. Možná, že je Vám tato skutečnost známa. Osobně se domnívám, že MŠMT ani CERMAT nebudou školy upozorňovat při
přihlašování k  pilotní části na tuto změnu, proto by bylo dobré, kdyby se o tom případně na školách dozvěděli např. ze stránek esborovny.

S přáním mnoha dalších sil

Miloslava Bačová
PK Nj
Gymnázium Teplice
 

—————

Zpět


Kolegové, široká veřejnosti - rozhodli jsme se veřejně projevit svou nespokojenost se situací kolem státních maturit. K našemu protestu se připojili pedagogové z celé republiky. Státní maturita byla přesto spuštěna. Čeká nás nelehké období boje za kvalitu českého vzdělávání a vzdělání. Stojíme proti aroganci úředníků a moci peněz. Naše odborné názory jsou zlehčovány, či dokonce přehlíženy. Přesto nerezignujeme. Budeme i nadále pravdivě informovat veřejnost o skutečném stavu věcí. Počítáme  s vašimi přispěvky. Ty prosím posílejte na email novakova@mgo.cz