28.02.2010 20:36

Michaela Amlerová, OA Praha

Vážená paní kolegyně Dadková,

velice mě potěšilo, že jsem na svých oblíbených stránkách ostravského gymnázia
objevila Váš příspěvek, který přidává další kapku do celé zběsilé akce zvané
"Státní maturita".
Já už si totiž pár dní připadám jako blázen, neboť se v mém certifikačním
osvědčení (jak jsem se mylně domnívala,přístupném jenom mně a zodpovědnému
administrátorovi) objevují "věci mezi nebem a zemí", včetně Vašeho jména. Teď už mám konečně jasno.
Pokud jde o hodnocení certifikačních prací, byla to skutečná anabáze někoho
donutit, aby se mým dotazem zaobíral. První odpovědi se navíc nesly v dost arogantním (tedy typickém) duchu:

Váš dotaz se týká certifikace, přeposlal jsem jej na k tomu určenou adresu
certifikace@cermat.cz. Nicméně můžeme prověřit vaši certifikační práci, ale
nevím s kterou kolegyní se srovnáváte, takže zatím není co vysvětlit.
Ing. Lubomír ŠAROCH
Vedoucí oddělení personální infrastruktury
CERMAT

 nebo

 Dobry vecer,
Vas dotaz jsem predal kolegum, nicmene by me zajimalo, jak je mozne, ze znate
vysledky sve kolegyne?
Vladimír Foltán
Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání – CERMAT

nebo

Dobrý den,
prosím Vás o sdělení jména kolegyně, o jejíž práci se zmiňujete. Zkontrolujeme obě vaše práce a sdělíme výsledek.
Děkuji.
S pozdravem
Alena Pinzová, CERMAT

 - toto jsem samozřejmě odmítla... Nakonec jsem je přiměla k prověření své práce a téměř vzápětí přišel omluvný mail:

 Dobrý den paní Amlerová,

bohužel právě při přípravě dat k importu výsledků certifikace z AJ došlo k několika chybám, na které jsme přišli až po importu dat do tabulek. Podle provedené kontroly jste uspěla v obou úrovních, tedy základní i vyšší pro AJ. Ještě provádíme další kontroly a pak importujeme do tabulek certifikace PP AJ opravená data. Omlouvám se za výše uvedené chyby a děkuji vám za upozornění.

Ing. Lubomír ŠAROCH
Vedoucí oddělení personální infrastruktury
CERMAT

Vy se nedejte a trvejte na prověření práce. Nejde o certifikát, který je vlastně k ničemu, jde o princip - navíc je vysoce pravděpodobné, že ten velmi slušně řečeno "nepořádek", co tam mají, se nebude týkat jen učitelů, ale také prací žáků. Posílám Vám adresy, ze kterých mi na mé stížnosti odpověděli a držím Vám palce: organizacemz@cermat.cz, saroch@cermat.cz


S pozdravem

Michaela Amlerová
OA Praha

 

Jinak budeme určitě v kontaktu, ono se zase něco, nad čím zůstává rozum stát, jistě brzy objeví.

Například kolegyně, která se snažila psát naší garantce na jí uvedenou adresu, se dozvěděla, že se to ASI NEDORUČÍ, protože pošta od neznámých odesilatelů padá rovnou do SPAMU!!! Řekla bych, že takových "neznámých" odesilatelů z řad učitelů bude asi většina. Faktem je, že jí také nikdy nikdo na nic neodpověděl.

Mějte se krásně a ať už tu zoufalost konečně zruší.

—————

Zpět


Kolegové, široká veřejnosti - rozhodli jsme se veřejně projevit svou nespokojenost se situací kolem státních maturit. K našemu protestu se připojili pedagogové z celé republiky. Státní maturita byla přesto spuštěna. Čeká nás nelehké období boje za kvalitu českého vzdělávání a vzdělání. Stojíme proti aroganci úředníků a moci peněz. Naše odborné názory jsou zlehčovány, či dokonce přehlíženy. Přesto nerezignujeme. Budeme i nadále pravdivě informovat veřejnost o skutečném stavu věcí. Počítáme  s vašimi přispěvky. Ty prosím posílejte na email novakova@mgo.cz